Merveebuluttt Kızlar merhaba bugün doktorum kordonda 2 damar. Olduğunu 3 tane olması gerektiğini söyledi çok bir sorun teşkil etmiyor desede içime şüphe düştü böyle söylenen bir sorun yaşamayan veya yaşayan var mı
Merve_kucuk Merveebuluttt Tek arter tek ven sanırım. Kızımı hamileyken vardı. Doktor erken doğum olur zayıf doğar felan dedi. Çok şükür 3300 gram ve 40+1 günlükken normal doğmuştu. Sizde sağ salim kucağınıza alın 🤲🏻🤍
Rumeysaozcann Merveebuluttt banada bu şekilde söyleyip hamileliğin ilk zamanlarını zehir etmişlerdi şuan 34 haftalığım bebeğimin gelişimi falan çok şükür iyi sen sağlıklı beslenmene ve kendine dikkat etmeye bak allah’ın izniyle hiç birşey olmaz
Merveebuluttt Merve_kucuk “ Tek umblikal arter ” bu şekilde yazıyor. Doktor Amniyosentez yaptırabilirsin dedi
Merveebuluttt Rumeysaozcann valla internette neler. Yazıyor 2 satte neler okudum sanırım o şüphe gitmeyecek doğum yapana kadar 🥺
Rumeysaozcann Merveebuluttt sıvı bende aldırmadım rabbimden ne gelirse razıyım dedim dua ediyorum sağlıkla kucağıma alayım diye doktor çok önemli ben değiştirdim ve çok rahatladım