Hatice80 Annemi riske atmazdım ne durumda olursam olayım. Gerekirse dışarıdan yemek söylerim. En fazla kapıya yemek bıraksın ama eve girmesin. Söylesem hayır diyemez o yüzden benim bu konuda mantıklı düşünmem gerekli, hiç olması eşinizle dönüşümlü birşeyler yapın. Ben bu şekilde yapardım en azından