Edihaz YagmurDaskn yok canım test yaptım yok ama ağrı cok sanırım adet olcam stres geciktirdi galiba beni 😔
YagmurDaskn Edihaz Stres yapma. Üzülme hayırlısı olsun 😊 bazı testlerde yanılma payı oluyor kaç test yaptın
Edihaz Cemsalim yumurtlamadan 17 gün sonra idrarda tam cıkıyomus adetide tam 10 gün gecerse bakın diyolar cünki bazen stresten ilerliyo günler 😔
cennet_aka27 Edihaz 6 ocak da adet oldum 15 ocak da rahim filmim cekildi tüplerim açık çıktı. Bu ay adet olmadım hala 8 günüm gecti 2 gün önce idrar testi yaptım negatif cıktı. Adet agrısı gibi agrı geliyor ama olmuyorum akıntım yapışkansı geliyor ve kokulu 🤷♂️
Esinserkan Edihaz hadi ya. Üzülme canım inşallah önümüzdeki ay hamile kalırsın yumurtlama günlerini takip et
Esinserkan Edihaz allahtan Ümit kesilmez. Valla ben kese gözükmedi ya gözükene kadar içim içimi yemeye devam edecek heralde