Her akşam progestan, iki günde bir progestan iğnesi , hergün kan sulandırıcı iğne ve hapı bir de estrofem diye bir hormon ilacı kullanıyorum. Bir düşüğüm vardı 10. Haftada. Şuan 6+5 im doktor da prenses gibi yaşa dedi çok hareket etme uzan dedi , 55 kg ile hamile kaldım 164 boyum. Korkuyorum gereksiz hamile kalmaktan bu hormonlar kilo yapar mı acaba ya