Nalan_6552 Meltemanneolsun evet hatta haftam öndeymiş son adet tarihim normalde 12 Eylül ama devlet doktoru da özel doktoru da gec döllenme falan filan 30 Eylül olarak hesapladilar detaylıda 12 Eylül dogru dedi
Meltemanneolsun Nalan_6552 ilerleyince haftasını yakaliyormus zaten benim de geç dollenmeydi 1.5 hafta falan şimdi 5 güne düştü yavaş yavaş yakalıyor🥰