yagmur_17 siz 3-6 aylıkta almışsınız mesela benimde aklıma geldi aslında , bebekler hemen büyüyor o yüzden çok 0-3 almak istemiyorum ama sizin zıbınlar falan fazla olmaz de mi , bende iki ince battaniye aldım ayrıca nohut battaniyede aldım , kayınvalidemin ördüğü battaniyeler de var yeterli olur diye düşünüyorum