Esrayusuf Kızlar bu genetik teste eşimiz ile mi girmemiz lazım sadece bizden kan almıyorlar mı ? Pazartesi randevu aldım doktora gidicem genetiğe yönlendirirse eşim olmadan olmaz mı testi yapanlar bilgi verebilir mi
___ozlm___ Biz eşimle beraber yaptırmıştık. Ama şart değil zaten gebelik düşündüğünde pıhtılaşma için iğne verirken sadece senin sonuçlarını değerlendiriyorlar.
Esrayusuf ___ozlm___ zaten bebeğim oluyor ama kalbi duruyor o yüzden bu testi istiyorum tek bana olsa yeter
___ozlm___ Eşimde de kan pıhtılaşması çıktı benim hemde aynı genlerimizde mutasyon çıktı. Ama dediğim gibi doktor değerlendirirken eşiminkine hiç bakmadı. Gebeyim şuan ve kan sulandırıcı iğneyle aspirin kullanıyorum. Kaç tane düşüğüm oldu