Nuranca Selam anneler. Bizim gelişim geriliği arttığı için 37+0 a 17 marta gün aldık pazartesi kavuşuyoruz inşallah . Bebişim mak 2300 çıkıyor. Bi tanıdığımız prematüre bez al 0 numara dedi ama gerek var mı merak ettim böyle kullanan oldu mu
Ayse0575 Nuranca molfix 1 numara kullandım ben. 2464 gr doğdu. Hastanede 2 numara takmışlardı. Pramatüre küçük olur.
Mysgnldfne Nuranca suan sizinle aynıyız benım de pazar yatısım olacak doğum ıcın 37+1 kılosu en son 2400 dedi korkularım var sizin normal mı sezeryan mı
Ttugbablgn-77 Nuranca ben ilk kızımda 2940 doğdu prima premium sıfır numara kullanmıştım kiloda almamıştı 1 ay falan düşmüştü kilosu hatta 2 ay kullandım neredeyse senin bebeğin daha küçük alabilirsin bence 1 paket al sonra kilo alımına göre bakarsın duruma
minikdefnemm Nuranca 1 beden de isinizi görüyo evet biraz büyük oluyo ama rahatsızlık vermez benim kızım 2200 doğmuştu 1 numara kullandık
Nuranca Mysgnldfne sezeryan olacak nasipse. Ben de korkuyorum ne yalan söyliyim ama güzel olacak diye düşünmeye çalışıyorum🌸 ikimizin süreci de çok güzel sağlıklı geçer umarım 🩷
Nuranca Ttugbablgn-77 teşekkür ederim 🌸 biz de öyle düşündük ablamla bi de doğumdan sonra kilo kaybı olunca 1 numara bez çok büyük gelir diye tereddüt ettik. İnşallah süpriz yapar da biraz daha kilo almış olur 🥰
Nuranca minikdefnemm 1 numarada da 2-5 kg yazıyor dediğiniz gibi çok sorun olmaz sanki. son haftalarda en azından bi 500 alır dedim ama yok 32 den beri gıdım gıdım alıyor. 3 gün kaldı nasipse. prematüre bez bağlamak açısından da bebişe büyük gelme açısından da daha rahat olur heralde dedim . Her şeyimiz de hazır halbuki . Sağlık olsun inşallah
Oyku3005 Nuranca 1 numara kullandım üstünde de ztn 2-5 yazıyor kızımda öyle aldım 2250 doğdu 2 kiloya düştü kızım 35+3 te doğmuştu çokta rahat oldu yani
Nuranca deletedmom43191 en iyisi alayım ne olur ne olmaz zaten 3 kiloya kadar oluyormuş sanırım 0 numara bez . Biz küçük bi paketi bitiresiye o kadar kilo bile alamaz belki bi daha almak bile gerekebilir haklısınız. 🌸
minikdefnemm Nuranca bencede kücük gelirse çözüm yok rahatsız olur pisik olur 1 den başlayın ben olsam öyle yapardım 🌸 hayırlısı olsun doğunca çok hızlı alıyolar sağlıkla gelsin😍❤️
deletedmom43191 Nuranca yani 1 numara bez 4 kiloya bile büyük oluyor 😊 0 numara daha iyi 1 paket al duruma göre 0 a devam veya 1 e başlarsın