Kızlar merhaba 37+3 oldum ara ara belden giren sancılarım oluyordu ama bir gün oluyorsa bir gün olmuyordu adet sancısı gibi geliyordu ama düzensiz şekilde dün akşam oldu 15 dakika içinde geçti dedimki sürekli gelmiyor yalancı olabilir ilk doğumum olcak bir bilgimde yok ama bebek karnımda dönerken bile içimi parçalanıyor sanki öyle ağrı yapıyor bugünde kontrolüm var geceden beri hafif bel ağrım var doğumumun nasıl olucağı bugün belli olucaktı bebeğimin kafası normal doğum için biraz büyüktü bu ağrılar yalancı sancılar olabilir mi gece gitmeyi düşündüm ama sancım çoğalmadığı için gitmedim benim gibi olanlar var mı acaba teşekkür ederim şimdiden