Kızlar geçen hafta doktora gittiğimde karın çevresi 3 gün geriden geliyordu bu hafta gittiğimde bu fark bir haftaya çıkmış . Yememe içmeme dikkat ediyorum fakat bir haftada hiç oynama görünmedi. Bir de ben bilgisayar başında çalıştığım için sürekli karnım iki bükküm şekilde duruyordum acaba kan akışıyla alakalı bir durum mu oldu diye kaygılanıyorum. Rica etsem böyle durum yaşayan var mı varsa bi ölçüm kağıdını benimle paylaşabilir mi arasında değerleri karşılaştırmak için baş ve karın kısmı için ? Bebeğim 33+4 de