Talentedmom Esum48 tırnak batması olmuş bende de olmuştu iltihap vardır ben boşaltmıştım ama dayanamayabilir doktora götürün belki ilaç verir çok geçmiş olsun
Pamuk Esum48 Bebeğinizin tırnaklarının bu kadar uzamasını beklemeyin.Hem böyle sonuçlar doğurabilir hem de hijyen açısından sıkıntı.
Selim_Alparslan Esum48 bebeğinizin tirnaklari cok uzun gerçekten düzenli kesmenizi öneririm. Dolama değil, tirnak batması olmus oval bir şekilde keserseniz eger daha rahat eder.
Nilayy95 Esum48 ilk kez bi bebekte tırnak batması gördüm. Bebeği ayak bakım merkezine götürün bence tel takabilirler
Morrinah Tırnak batması olmuş bence dolama değil eğer izin verirse tırnağı hafif aralayıp iltihap vs toplamışmı tırnaiın battığı yer varmı bir bakarmısınız oy bu da çok zor acısı falan nasılda dayanmış maşallah
Morrinah Esum48 evet zor bir durum hastaneye giderseniz iltihap akıtılması gerekiyor tırnağın da kenarından kesilmesi oval kesmenizi öneririim çok hafifte törpü bu işi çözer çok geçmiş olsun iyileştikten sonra da sürekli batan yeri törpüleyin
Selim_Alparslan Esum48 düz olmaz düz olursa eğer kenarlardan tırnaklar uzayarak tekrardan ete batar yine aynı durum olur
-Papatya33 Bebeklerde en korktuğum şey çok derin kesmeyin kenarları ve mutlaka torpuleyin ben o şekilde kurtardım hatta yapabilirseniz tırnak ile et arasına pamuk koyun ki tırnak havaya kalksın batmasin