kubra16_ ilk oğlum Ömer 5 yaşında 2. oğlumu nasipse bayramdan sonra kucağıma alacağım. İsmi Mete olacak💙
Ttugbablgn-77 kubra16_ ikisi de çok güzel benim de aklımda Mete var ömeride çok beğeniyorum isimleriyle yaşasınlar sağlıkla huzurla mutlulukla kucağınıza alırsınız inşallah
kubra16_ Ttugbablgn-77 Ömer benim için bambaşka bi isim ilk oğlumda erkek olduğunu öğrenir öğrenmez Ömer dedim 🥰 Allah razı olsun 💖💖💖