Arkadaşlar merhaba iyi bir kadın doğum dr arıyorum istanbul anadolu yakasında devlet veya özel zeynep kamile git diyen çok oldu ama bilemedim gebelik düşünüyorum eşim yeni sperm testi verdi sonuçlar güzel geldi bende testleri her yaptırdığımda bi sorun yok deniyo fakat regl olduğım ilk gün hastanelik oluyorum olmazsamda ilaç içmeden asla duramıyorım buda yumurtlamayı engelliyomuş sanırım açıkcası napıcamı bilemiyorum bana yardımcı olurmusunuz?