Kızlar merhaba ben kendimi bildim bileli idrar enfeksiyonum var şuan da da 31 haftalık hamileyim her idrar testi verdiğimde çıkıyor enfeksiyon hiç geçmiyor ama enfeksiyonla ilgili bişey hissetmiyorum yani yanma VS çok fazla su içen Bi insanımda yaşayıp çözüm bulan varmı yada nedenini bilen doktoruma söyledim ama sustu bişey deme Di bu konuda