Kızlar kan sonuç 2 bu test de yalancı pozitif veriyor demek ki halbuki önceden de kullanmıştım ya hayırlısı ne bileyim doktor sordu günün geçti mi diye hayır bugün olmam gerekiyordu olmadım dedim çıkmaz da yinede bakalım dedi sonuç negatif ama benim çok kasık ağrım var sık idrara çıkıyorum böyle bişey yaşayan var mı bir hafta daha beklicem olmazsam kadın doğuma gidicem 🤷 hepinizi etiketliyemiyorum kızlar valla yok yani kan negatif 🤷