
Kızlar merhaba adet tarihim 19’u test yaptım gölge yoktu 3-4 saat sonra gölge oluştu gözle daha net fotoda çıkmıyor telefondan dolayı kapağı açınca üstten dahada belirgin sağa sola çevirincede gözüküyor acaba hamile olabilirmiyim yrın dudak ve göz altı dolgum var