Bahar571- prizin kullandım. Aşırı uyku yapmasa hâlâ kullanırdım. Evet bulantılarım geçti ama resmen 8.ayda geçti hâlâ arada midem bulanıyor şimdi de midem rahatsızlanıyor, reflü gibi değişik birşey oluyor, ona da çok iyi gelmişti 🤢
İlk hamileliğimde bulantının ne olduğunu bile bilmezdim, bunda ikisininde acısı çıktı resmen