karamella_ Ben Fransa’da yaşıyorum oğluma hamileyken Türkiye’ye tatile gelmiştim özelde, zaten oğlumun cinsiyetini öğrenmiştim özelde ki doktorum doluydu acil bir devlete gittim orada cinsiyeti sordum doktor kız dedi ben de kızmı ama erkek dediler dedim ha o zaman erkektir dedi yani devlet genelde yanılaabiliyor