ebruuuuliii Kızlar bundan 12 gün önce aşı oldum 2.doz kolum çok şiş ve kızarık aynı zamanda bir kaç gündür ateşim çıkıyor kanımda enfeksiyon çıktı artık bu ağrıya dayanamıyorum buz koyunca daha çok yanla hissi oluyor ne yapabilirim
DogaMom ebruuuuliii doktorunuzu bilgilendirdiniz mi ? Bende yeni oldum 2. Günün akşamında ağrım neredeyse tamamen kesilmişti. Farklı bir şey olabilir belki.
CoolMamaMode ebruuuuliii Allah Allah bende ikinci doz iki gün önce oldum birinci güm bi ağrıdı şuan geçiyor ağrısı mesela /yan etkilerine baktım da senin anlattığın belirtiler alerjik reaksiyon olarak yazıyor bence alerji yaptı acile filangit olmadı alerji iğnesi filan yapsınlar yani ne demek normal 12 gün geçmiş
ebruuuuliii yeni_anne2 bende endişeleniyorum ama doktorlar çok normal görüyorlar enfeksiyon çıktı boğazın mı ağrıyor diyolar hayır diyorum ısrarla kolumu anlatıyorum muhtemelen orası apse yaptı ama onlar inanmak istemiyorlar
ebruuuuliii DogaMom DogaMom evet doktorumun bilgisi var bugün nefes darlığı ateş şikayeti ile acile gittim bebek hareketini hissetmediğim için kadın doğuma da göründüm doktoruma bilgi verildi ama hem acil hem sağlık ocağındakiler bana çok normal olduğunu 1 ay bile sürebileceğini söylüyorlar ama çok kötüyüm bu gece hiç uyumadım mesela çünkü yatamıyorum
DogaMom ebruuuuliii devlete mi gittiniz mi bilmiyorum ama farklı bir hastane veya özele gitseniz özellikle tansiyon gebelikte ciddi bir durum sonuçta bu kadar duyarsız olamazlar.
XBurcuburcu ebruuuuliii aay çok korktum 2. Aşıyı olmasam olur mu ya zaten 1. De hiç iyi deneyim yaşamadım
yeni_anne2 ebruuuuliii ben ikisini de olmuştum ama asla ağrı sızı bille yaşamadım 2 saat bille olsa normal iğne vurulma gibiydi anlık vuruldu bitti yani sonrasında rahatız olmadım
ebruuuuliii XBurcuburcu valla benim etrafımda bu aşıyı hiç olmayan bile var hemde sayıları fazla ama kişiye göre farklılık gösteriyor yaptır ya da yaptırma diyemeyeceğim
ebruuuuliii CoolMamaMode gittim iki kere gittim ilk gittiğimde zaten yapacak bir şey yok geçmesini bekleyeceksin dediler aradan bir kaç gün geçti bende yüksek ateş yüksek tansiyon nefes alamama vardı vucütta enfeksiyon çıktı antibiyotik verdiler
ebruuuuliii CoolMamaMode dün geceden beri uyuyamadım kolum bildiğiniz yanmış gibi şişkinlik kıpkırmızı antibiyotik içtim akşam 9 gibi fayda etmedi gece 3 de ağrı kesici içtim bu kadar çok ilaç da içmek istemiyorum yine de bebeği etkilemesinden korkuyorum
CoolMamaMode ebruuuuliii hay Allah ya çok üzüldüm valla nasıl yaptı böyle kas a filan mı vurdular yanlış yere mi denk geldi acaba ya .. aynen zaten insan bebeğe zarar gelmesinden korkuyor yoksa çekilir de inşallah geçer bi an önce kaç haftalıksın şuan hareketlerini hissediyorsun değil mi
ebruuuuliii CoolMamaMode teşekkür ederim 25 haftalığım evet hareketlerini hissediyorum düzenli olarak rahatsız ediyorum onu
Ewy Ben de 26. Haftamda 2 gün önce ilk doz oldum. Herşey düne kadar iyiydi. dün şişlik elime geldi kıpkırmızı olmuş etrafı ve çok acıyor. Halsizlik dışında bir ateş vs yok ama
CoolMamaMode ebruuuuliii yani eğer hareketlerini hissediyorsanız bebeğinizi etkilemez ama tansiyon filan sıkıntı inşallah ilaçlar etki ederdi bi an ömce atlatırsınız ama yine de geçmezse doktora gidin ♥️♥️ çok geçmiş olsun tekrardan