Gamzerose 39+3de doğurdum makat geliş olduğu için sezeryan olduk o esnada ciğerlerine sıvı kaçmış nefes verirken kesik kesik veriyormuş emmede de zorlanır diye müşahede altına aldılar. Devlette doğum yaptım burda yenidoğan yoğun bakımı yok diye özel başka hastaneye gönderdiler. Orda da akciğer filmi vs çekildi durumu iyiymiş ama yinede pazartesiye kadar orda kalacak :(