Meltemanneolsun Haftaya gimek üzereyim kizlar 2 günden beri değişik şeyler var hissetmeyi çok istiyordum zaten bekliyordum da. 😊 Ama şu an pıt pıt değil de sanki karnımın içinden bastiriliyormus gibi his oluyo ve bir şey dönüyor gibi değişik bir his bu nasıl anlatsam. Pıt pıt çok nadir oluyor.Bebişimin hareketi mi bu acaba
eylulll01 Meltemanneolsun ben geçen hafta bunu sorduğum da gülmüştü doktorum evet bu arada hareketleriymiş ☺️
Meltemanneolsun eylulll01 ayy çok değişik bir duygu gerçekten de ben hep pıt pıt bekliyordum ama bu bildiğin içimi geriyor gibi 😂
Basakparlar Meltemanneolsun demiştim sana bir anda başlayacak diye böyle içerden karnını çekiyorlar gibi oluyor demi 😂😂
Minnakpopus Meltemanneolsun anaaammm nasıl kaçırdım tühh hastalık zamanıma denk geldiyse demekki 🫣 çok şaşırdım şuan 😂 sağlıkla gelsin inşallah canım 😍
Meltemanneolsun Minnakpopus 😂😂 teşekkür ederim canım evet yanlışlık olmuş erkek demişler meğerse kızmış benim bidigim 🩷 3 hafta önce kız olduğunu öğrendik inşallah buradan sonra da degismez
Minnakpopus Meltemanneolsun ayy hiç sorma hemde ne grip ciğerlerim döküldü resmen bittim mahvoldum 🥹 hasta olunca bebekte iyice hareketsiz oldumu benim sinirler iyice bozuldu 🤭 Ama toparladım çok şükür
Meltemanneolsun Minnakpopus herkes bı grip atlatti Allah beterinden korusun ya dikkat et artık havalar ısınmaya başladı pek olmaz diye düşünüyorum