PapatiA İftara misafirim vardı 12 gibi gittiler , sabahtan beri iyi yorulmuşum yattım kalkamıyorumda uyutamıyorum da sizler napıypsunuz 😀😀😀
Mothersbaby Konudan bağımsız olarak bu postun öneri ile ne alakası var bence annelerin gün odası daha mantıklıydı 😂😂😂😂