arasmoms_ Kızlar hafif mide bulantısı ve karnımda sertlik oluyor sancı mı anlayamıyorum ara ara gelip gidiyor bebek de çok hareketli doğum belirtisi mi bunlar
Pelnztrk arasmoms_ bende 37+6 38 olucam baya hareketli bebek maşallah sancı felan yok valla iyice ağırlaştım haftaya sezeryanım var bakalım 🤭
Eliffyamann arasmoms_ ay, benimki de bugün coştu, şuan uyutmuyor beni, iştahım hic yok, kasılmam da sıklaştı, hayır olsun inşallah yarin mujdemi alayım da doğurayim😄😄
MhysaTheGreat arasmoms_ burada geçenlerde bulantının doğumun yaklaştığına dair belirti olduğunu yazmışlardı ama hangi posttu hatırlamıyorum