Kızlar ilk hamileligimde birşey yoktu doğum yapınca lohusa depresyonu yaşamadım inanın çok kötü günlerdi 6 aydan sonra destek aldım ve 1 yılın sonundan bitti kızım 3 yaşına girene kadar küçük bebek görmeye tahammül yoktu bu arada kızım kolikti pandemi doğum yaptım ailemden uzaktaydim şuan 30 haftalık hamileyim 2 ay sorna hem kızım 5 yaşında oalcak hem doğumum olacak 2 gün önce birden iç daralması geldi ve beni korkuttu lohusada olduğum gibi değil ama sabah gözümü açıyorum ve iç huzursuzluğu başlıyor kafami dağıtıyorum kendime ugrasacak bişey bulunca geçiyor ama ara ara tetikliyor ve aşırı duygusal oldum saçma sapan şeyleri kafama takıyorum ki canım ona sklmis olsun die sanırım bunu yaşayan var mı bir daha aynı şeyleri yaşamak istemiyorum çünkü çok zor günlerdi