Arkadaşlar ilk kızımda hiç biberon almadım emzirdim o yeterli oldu hiç ekstra sağıp da vermedim şimdi ikinci bebeğimde biberon lazım olur mu emziren anneler ne zamanları kullanıyorsunuz sütünüzü sağıp mı biberona koyup içiriyorsunuz ilk kızımda küçük belki onla ilgilenirken sütümü sağıp biberonu koyup babası içirtebilir bebeğe diye de düşündüm almalı mıyım sizce