mihraninannesi55 Kızlar Kasık ağrısı çeken varmı bu haftalarda ?? Adet ağrısı gibi giriyor 1 dakika sürüyor Bazen 5 dakikada Bir Bazen 10 dakikada bir oluyor bu ağrı Önerebileceginiz birşey varmı ağrı için 🥹🥹
Htcnur19 mihraninannesi55 benimle aynı haftan ve günün dün kontrolüm vardı yine sancım var bazen sol bazen sağ kaşığımda oluyor benimde gaz sancısı adet sancısı gibi ama geçiyor sonra benimde nstde felan herşey normal sürekli sancın geliyorsa eğer takip et canım
mihraninannesi55 Pelnztrk 2 cm açılma var doktor yatış yaptırmadı 10 dk da bir ,5 dk da bir ,8 dk da bir oluyor ağrı
Pelnztrk mihraninannesi55 yavaş yavaş düşüyor gibi ihmal etme say kasılmalarını sağlıcakla kucağına al inşallah 🥹🫠 ben hep derdim kasılma sancı çekecekmiyim 38.haftalık olucam yarın sezeryan olacak malesef
mihraninannesi55 Htcnur19 adet sancısı gibi evet bıçak saplanır gibi saplaniyor cok can yakıyor sabah 9 da kontrole cagirdi tekrar doktor bu geceyi bir sabah edebilsem 🥹🥹
mihraninannesi55 Pelnztrk insallah gözüm korkmaya başladı benim 🥹🥹 Sizinde hakkinizda hayirlisi olsun hayirlisiyla yavrularimiza kavuşalim 🤲🤲
Htcnur19 mihraninannesi55 hadi gözün aydın canım Allah analı babalı büyütsün inşallah 🥰darısı bana olsun ☺️