Guzelanne56 Iydrnjg ayyy 1 haftadır taşınıyorum ve tek başına taşındım bardak kaldıran olmadı üstelık haftaya 3 aya girecek bebegım var, temızlık eskı evı toplama yenı evı yerlestırme bebek bakma ramazan iftar hazırlığı uykusuzluk derken bayılıcam artık. Neysekı taşınma bıttı evın eksıklerı de yavaş yavaş hallolur
Hmdylvc Iydrnjg saat 2 ve ben daha yeni yatirabildim. 4 yaşından bu arada kızım. Uyumuyo, o uyumayinca ben de uyuyamiyorum haliyle, birde 35.haftadayim. yatakta donemiyorum bile zaten ,🙈🙈
defnevedoruk Guzelanne56 ah bende bayramdan sonra taşınacağım🥲 kızım 2 yaşında 6 aylık hamileyim bide nasıl olucak bilmiyorum
Iydrnjg Eliffyamann şimdi eşimde bende çalışıyoruz canım kızlarımızda anneme bırakıyorum eve gelıyoruz işten ikimizinde eşyaları sagada solda oluyor hıc sormuyoruz😆o benımkısını bulur ben onunkısını