Nefes alamıyorum sanki ,derin bir nefes almak istiyorum bazen daralıyorum.yarım kalıyor nefes alıp verişim . Nefes alıp verme çalışıyorum biraz ,sonrasında düzeliyor nefesim . Birde kalp ritmim hızlanıyor sanki bazen ,heycanlanırsın ya yada korkarken falan hızlanır ,öyle birşey . Normal mi bu haftalarda?aynı sorunu yaşayan var mı ?