Kızlar aranızda bilenleriniz vardır önceki postlardan benim reglim 1 ay atladı en son 29 Aralıkta regl olmuştum. Gebelik şüphesi vardı ne yazıkki değilmişim. Her neyse. 28 Şubatta koyu kahverengiyle başlayan lekelenmem oldu. Zaman zaman aynı şekilde özür dileyerek söylüyorum hafif pembe şeklinde devam etti. Hâlâ da aynı. Yoğun kanamalar geçirirdim şiddetli ağrım olurdu ilaçsız duramazdım. Şimdi ne ağrım var ne yoğun kanamam. Lekelenme tarzı oluyor hep. Bugün 14. Gün ve hala kesilmedi. Pcosluyum. Ama daha önce hiç böyle bir şey yaşamadım. Yaşayanınız var mı acaba çok garip geliyor 14 gün boyunca lekelenme şeklinde regl. Bu arada ocean inositol başlamıştım o etkiliyor olabilir mi 🤦🏻♀️😞