hamisgunlukleri Selam kızlar 37+1 deyim. 2 gündür ishal ve karın ağrım var. Bazı kişilerden doğum başlamadan önce ishal oldum tarzı şeyler duymuştum sizde hiç böyle oldu mu?
berfincinarcoktu0324 hamisgunlukleri aynı durumdayız maalesef doğumdan önce bağırsakların kendisini temizlemesi gerektiği için öyleymiş için rahat olsun canı