Kızlar sizde de hala varmı kartınızın alt kısmı rahme dogru bıyle ıdrara sıkışık gibi sürekli orda Bi baskı hali kasılma mı desem tam onu da bilemıyorum ama Bi ağırlık gerilme degısık bısey hissedıyoruö .lütfen sizde de varsa normalse rahatlıycam Bi detin size zahmet üzülüyorum ya iyice kalp sesine duyamadık kendını de göremedik zaten 😒