Ece34 Kızlar 6 haftalık hamileyim ilk kızımda 2 ay boyunca yatmıştım bulantıdan dolayı ama ne zaman başladığını hatırlamıyorum 🤷♀️ Acaba diyorum bunda da olur mu ki birde acayip iştahlıyım yani doyma hissim yok sanki 🤭
seyma281015 Ece34 bende kızımda 4.aya kadar kustum. Bunda da 9 haftalıkken başladı şu an 12yim kusuyorum ama kızımda ki kadar değil onda serumluk oluyodum 🙄
Ece34 seyma281015 o zaman sevinmek için çok erken 🙄 çalışıyorum acaba idare edebilir miyim diye kaygılanıyorum 😒 hayırlısı olsun sağlıklı olsun bir şekilde başa çıkabiliriz inşallah 🤲🏻