Edaakl12 Kızlarrr merhaba 2 aylık kızım var baya saçlı doğdu yanları arka kısmı normal ama üst kısmı dik duruyor neden acaba düzelir mi sonra ne yapmam gerekiyor 🤭😅🌸
Guzelanne56 Edaakl12 hahaha kızım saçsız çok az ama jole sürmüş gibi dim dik hele yıkanınca duzelmıyorda🤣
12betul Edaakl12 İner iner tabi pırasa saçlı kimse yoksa 😀 Benim ilk kızımda 4 parmaktan uzun çok sıkı sivri diken gibi saçla doğdu 2 ay sonrasında saç kıvrılmaya başladı ve baya bildiğin kıvırcık oldu 😅 Eşim gil hep kıvırcık ben düz saçlıyım
hhaziran Edaakl12 4-5 aylıkken tepesinde kalmıştı sadece, sonra o kısımda düzeldi Hiç bir şey yapmadım 🤗
Edanursoylu Edaakl12 Ne yapsanız düzelmiyor 1 yaşına kadar öyle dik gezdik belli süreden sonra çareyi tokalarda buldum ilk zamanlar bandanalarda🤣
deletedmom43191 Edaakl12 yaa yesinler onun minik saçları toka tak annesi miniş miniş 🥰🥰 ben o günleri sabirsizlikla bekliyorum yaa 🙄🙄 saçı uzasa da tarak toka alsam 🥹🥹🥹