Ciciii Kızlar 7. Gündeyim hiç bi belirti yok sadece hafiften sol kasığımda ağrı ve sırtımın ortasında bi ağrı var o kadar başkada yok tutmadı mı sizce
efsanee_ Ciciii yumurta çatlatma ve aşılamayla alakalı bi agrı olabiliyor. İlk ay sadece çatltma 2. Ay aşılama yaptırdım ikisinde de benzer agrılar vardı
ozge1001 efsanee_ merhaba ilk aşılama mıydı bende salı günü aşılama yaptırdım heyecanlıyım o yüzden soruyorum ❤️🙏🏻
efsanee_ Verda9224 hiç belli olmuyor. Bu ay kesin olmıycak gözüyle baktık valla. Özelde yaptrdık aşılamayı yumurtalıklar 18mm iken aşılamayı yaptı dr o yüzden tutmıycak para için yaptı felan dedik. Ümidi kesmiştik ama oldu.
Verda9224 efsanee_ Çok güzel inşaallah bende o güzel haberi alırım yumurta boyutunu bilmyrm ben en son 15.5 ti sonra bana 2 gün 50 doz gonal verdi o boyuta gelmiştir diye düşünyrm gelmese aşılama yapmazlardı
efsanee_ Verda9224 2 günde 2 mm büyüyor demişti dr. Seninki de o büyüklüğe gelmiştir. Genelde aşılma için 20mm üzerine garanti gözüyle bakılıp yapılıyor