Yagmur123 canım benimde düşük çıktı 3 kutu toplam 15 adet B12 iğnesi verdi bana 1.ci kutuyu günde bir vurdurdum 2.ciyi haftada bir vuruluyorum 3.cu kutuyu da ayda bir vurdurcam doktorum da bi zararı olmaz dedi asıl vitaminsiz kalirsak daha çok sıkıntı çıkar ve doktorun da sana bebeğe zarar verecek birsey vermez kimse o vebali almaz kullan sen