MinikBrokoli Geçen arkadaşım servis ablası , tüm çocuklar iki isimli tek isimli olan yok dedi 😂benim kızım da iki isimli sırf babası istedi diye 😂 2. Ye tek isim düşünüyorum #Atakan yada Alp iyi 😌