Baharyesilfidan56 Ablam kan pıhtılaşmasından dolayı 3 düşük yaşadı. Daha sonra 2 tane evladı dünyaya geldi. Her ikisinde de kan sulandırıcı iğne kullandı. Şimdi tekrardan hamile bebişin kalp atışı duyuldu yine iğneye başlandı. Benimde bir tane sağ evladım var. Ondan sonra bir kimyasal, birde ileri haftada kalp durması sonucu kaybım oldu. Pıhtılaşmaya yatkınlık çıktı bende de. 21+6 hamileyim bende iğne kullanıyorum. 9 ay kullanacağım. Sağlıkla gelsinler inşallah. 🤲