Bir-anne21 Kozlar 30 +2 yim ama çok sık idrara çıkıyorum rahmime baskı yapıyo gibi bu normal mi erken doğurucam gibi hissediyorum doktor 32 haftada gel dedi kontrole bayramdan sonra kontrolüm var doğum hissi sardı beni tedirgin hareket ediyorum
Mervis61 Bir-anne21 benim de çok uzun süredir baskı hissi var hatta idrar yaparken zorlanıyordum baskıdan bide bebeğin kafasını vajinada hissediyorum uzun süredir ama gelen giden yok hatta ben de erken doğururum sanıyordum 34 haftalıkken nst de sancı çıkmıştı ama şu an 39 +1 haftalık oldum doğuma 6 gün gösteriyor . Yalancı sancılarım kasılmalarım çok oluyordu ama hepsi bi anda bitiverdi şuan doğurmak istiyorum ama hiç belirti yok :( inşallah sizin bebiş de gününü bekler zamanında gelir
Mervis61 Bir-anne21 siz yine de çok fazla hareketleri günler geçirmemeye çalışın bol bol dinlenin fazla yormayın kendinizi çok hareketli olmak da bence etkiliyor doğumu
Marsilyasabunu Bir-anne21 benim hep baskı var kemik ağrısı var zor yürüme desen var 32+2 doktor herhangi bir erken doğum riski göremedi karnım da taş gibi oluyor bazen bebek toplanıyor ama bir sıkıntım yok bence bu kadar kafana takma sancı veya su gelmesi olmadığı sürece tedirgin olma dedi Dr
Blueeberryy Bir-anne21 benimde oyleydi alttan cikicak gibi sanki normal dedi doktorum baski yaptigi icinde idrara sık cikiyoruz sizin idrar yolu enfeksiyonu yoksa problem yoktur 🥰
Bir-anne21 Mervis61 ay ben şimdiden karnım kocaman yürüyemiyorum hareketlerim hep kısıtlı diye mızmızlanıyorum ama sizin daha zordur Allah yardımız olsun günler yaklaştıkça sitres basıyo doğum kaygıları oluyo rabbim sağlıkla ve gününde kucağımıza almamızı nasip etsin 🤲🏻
Mervis61 Bir-anne21 evet son haftalar cidden dedikleri gibi zormuş ama insan kavuşmaya yaklaştıkça o zorluklar bile güzel geliyor :) inşallah sağlıkla kavuşalım hepimiz bebeklerimize 🌸🌸😍
Blueeberryy Bir-anne21 valla benim rahatlamiyodu pek genelde normal diyodu doktorum 😂😂 ben ciktiktan sonra yine dusunuyodum karnim semsert niye boyle diye 🤣 ama merak etme 41 de zorla dogdu erken falan dogmadi😂😂