İlk oğlum 30 hafta erken doğum oldu yüksek tansiyondan dolayı 1500 kg doğdu küvezde kaldı çok zor bir süreçti ciğer geliştirici yaptılar sonrasında çok zor günler yaşadık şimdi büyüdü tekrar hamileyim inşallah bu sefer zamanında doğar Tansıyon ilacı içiyorum ama anne olarak hep kendimi suçluyorum erken doğduğu için acaba ilerde sağlık sorunu yaşar mı Arkadaşlarından geri kalır mı böyle sürekli sorguluyorum sonuçta gelişimini tamamlamadan geldi dünyaya çok üzülüyorum bu zamanında doğsun diye dua edıyorum 5 yaşında şükürler olsun gayet sağlıklı ama hep kendimi suçluyorum var mı benim gb erken doğum yapan