aynacinazli Kızlar merhaba ilk bebeğim iri bebek olmasindan dolayı sezeryan doğum yaptım oğlum şuanda 3 yaşında ve yeni bir bebişe hamileyim sizce sezeryan doğumdan sonra arada üç yıl var normal doğum yapabilir miyim ? Bu durumu yaşayan var mı ?