Gulperi8 Kızlar çok ağrım olduğu için acilde çatı muayenesi yapıldı sonra nişanım geldi hafif kanama şeklinde doğum yaklaştığına mı işaret yoksa çatı muayesinden mi kaynaklı
humeyraa_ Gulperi8 nişan hafif pembe ya da kahverengi mukuslu bi yapı demişti doktorum. Çatı muayenesi olduğumda da hafif kanama ya da lekelenme olabilir demişti çok arada kalınası bir durum🥹🥹
EmelDoga Gulperi8 muayeneden kaynaklıdır muhtemelen. Geçen cuma Çatı muyenesi oldum kahverengi akıntı oluyo 3-4 gün
guneykeremsmom Gulperi8 Nisan geldikten en geç 1 hafta sonra doğurursunuz yani bu hafta içinde heran doğumunuz başlayabilir
Gulperi8 humeyraa_ dimi zaten sancılarım çıktı acilde ama normal dedi artarsa gel dedi yarın doktor kontrolüm var bakalım
humeyraa_ Gulperi8 Eğer doğum sancısıysa bile evde geçirmek bence daha iyi hastanede ortamında stresle durmaktansa Rabbim sağlıklı ve kolay doğum nasip etsin bütün bebiş bekleyenlere🥰