arkadaşlar merhaba
Benim 2 kaybım var biri diş gebelik dış gebelikten sonra 7 haftalıkta düşüğüm oldu tam bir yıl oldu bekliyorum bu ayı ilk defa değerlendirdik adetime 4 gün var yarın sabah test yapacağım göğüslerim ağrıyor bir umut dua edermisiniz çok heyecanlıyım . Allahım isteyen herkese versin olanlarıda Allah bağışlasın hayırlı ömürler nasip etsin sağlıkla