Imasleeper Kızlar a101,bim,şok üçünede geliyor ev boyası bu boyaları kullanıp memnun kalan var mı ? Bugün 12 lt boyaya 1950 tl fiyat gördüm bunlar çok ucuz anlamadım işin garipliğini
Tugba2794 Imasleeper bildigınız markalardan şaşmayın bence, alerjık reaksıyon veya daha cıddı sorunlar ortaya cıkabılır
Mommce Imasleeper şoktan denemek için polisan markasının boyasını aldık ve hiç memnun kalmadım canım. En kötü özelliği parlak değil mat ve sildigimde çıkıyor tavsiye etmem o yüzden ama yine kendin bilirsin. Ayrıca ucuz olmasının nedeni plastik boya olduğu için diğer markaların plastik boyalarina bakabilirsin genel olarak ucuz maliyetli boyalardir
Tugba2794 Imasleeper evet adı bilinen marka ama orijinal mı degıl mi o da onemlı bazı yerlerde okudum ne kadar dogru bılmıyorum bu gıbı marketlerde cakma telefon olabılıyor denılmıstı o zaman boya da olabılır
AnayimBenAna_ Imasleeper özellikle bu 3 harfli zincir marketlerdense ben güvenip almam açıkçası 2-3 fazla verip başka yerden alın derim. Bu marketlere gelen aktüel ürünler özellikle böyle büyük ürünler sanırım onlar için ayrı üretiliyormuş bu sebeple daha uygun oluyormuş fiyatları diye duymuştum.