Kızlar merhaba 26 Şubat’ta adet oldum 2 Mart’ta yıkandım o bile senin testi yaparım henüz pik göremedim bir gün ilişki oldu bir gün olmadı Ben şimdiye kadar asla böyle bir şey yaşamadım az önce lavaboya giderken upuzun kahverengi bir leke geldi iç çamaşırında kirlenmişti sizce bu nedir geçen yıl bu zamanlar yine aynı şekilde ben böyle oldum ve kan verdiğimde kim yazdı gebelik geçirdiğini öğrendim sizce böyle bir şey olabilir mi