Melekannesi77 çok geçmiş olsun canım. Ve başınız sağ olsun kaybettiğiniz yavrunuz için 😔Canlı doğumunuz 2 dış gebelik arasında mı oldu? Ve dış gebelik aynı tüpte mi oldu? Ben de 1 martta 1 haftalık yavrumu kaybettim ve benim de dış gebelik öyküm var sol tüpüm yok. Merak ettim sezaryen sonrası yapısıklıktan mı oluyor diye.