Esrakzly off o çok kötü ben de ilk doğumumda baya çektim bildiğin yeşil sabun gibi akıntı vardı sezeryan doğum oldum doğumdan sonra 2 sene yine devam etti aralıklarla mantar hic geçmiyor doktorum defalarca fitil falan verdi antibiyotik yine geçmedi bu son aylarda nioli yağı ile tanıştım iç çanaşırına damlatıyorsun kaşıntı mantar sıkıntısını çözüyor ferahlatıyor bana iyi geldi trendyoldan aldım sende bi dene istersen inşallah faydasını görürsün🫶🏻🌸