
Kızlar bi e nabızdw sonuçlarım bakıyım burda gördüm protein kaçağı felan dştor korktum bende vermişim 1 ay önde galiba protein trace diyor ne demek oluyor kötü mü sonuçları doktoruma göstermiştim bişey dememişti ama şimdi kafam takıldı tansiyonum 13 5 çıktı bi bakuyım dedim sonuç böyle kötü mü