Arkadaşlar merhaba 4,5 yaşında bir kızım var ellerinizden öper ;)
Kızımın bir iki aydan beri devam eden saç takıntısı var devamlı yarım topuz yaptırıyor hani eskiden annelerimiz ağaç gibi toplardı saçlarımızı heh işte aynen öyle neyse yapıyorum saçını gidip aynaya bakıyor saçı top gibi olduysa topuz gibi mi demek istiyor artık emin değilim 🥹 hoşuna giderse tamam diyor ama en fazla 10 dakika sonra yine gelip baştan yaptırtıyor istediği gibi yüksek olmadıysa tekrar tekrar yaptırıyor günde hiç abartısız 25 defa yapıyorumdur saçları devamlı üste doğru toplandığı için de açılma olur yanlarında saçları dökülür diye korkuyorumm psikoloğa götürdüm normal dedi ilgi bekliyor dedi ama takıntıya dönüştü napabilirim yardım edinnnnnn yaşayan var mı bu durumu 😥