Ttugbablgn-77 Merhaba anneler bir tane kızım var 4 yaşında şimdi ikizlere hamileyim biri kız biri erkek bu postun altında birbirimize isim önerilerinde bulunalım istedim benim hiç bir fikrim yok bu arada illa uyumlu olsun da demiyorum önerilerinize açığım sadece Mete ismi hoşuma gidiyor bu aralar
Perenelle Ttugbablgn-77 bende ikiz hamileyim cinsiyetler belli değil ama erkek olursa mete ismine yakınım ve isimlerde benzerlik asla aramıyorum baya benzer haldeyiz 😂 yerimi alayım gelen önerilerden bende bulurum belki
Raziyee Bende ikiz doğum yaptım 4 yaşında oğlum var adı Ertuğrul. İkizlere alptuğ göktuğ koyacaktık yağız ve Kağan isminide begenmiştik oğlum alptuğ göktuğ kötü anne birisi yağız birisi Kağan olsun dedi herkes diğeri uyumluymuş diyip can sıkıyor ama bakıyorum ikizlere uyumsuz isim koyan çok fazla kimisi tekerleme gibi olmasın diye yorumluyor kimiside seviyor uyumlu
Ttugbablgn-77 Raziyee evet tercih meselesi işte bende çok sevmiyorum tekerleme gibi isimler güzel olsun yeterli yağız Kağan güzel bu arada ismiyle yaşasınlar
SafaMerve Raziyee UYUM KIZADA GÜZEL DURABLYR AMA ERKEKDE KOMİK OLUYR ERKEKLERN UYUSMZ OLMASI TARAFTARYM. BÜYÜDKLERNDE ÇEVRE ŞUNU DİYOR UYUM ARANRSA: ZORLAMŞSN BİRBİRNE UYSN DİYE KOMK OLMŞ ÇOK MU ARADN BU UYUMU AMMA ZORLAMŞSN FELAN DYRLAR KOMK OLUYR BÜYÜYNCE UYUM. UYUMSZ DAHA DİKKAT ÇEKİCİ VE DEĞİŞK OLUYR. 1 ÇOCUĞA 2 İSİM KONULCAKSA O İSİMLER UYUMLU OLMALI AMA KARDEŞLEDE UYUM ARANMAMASI TARAFTARYM KLON GİBİ OLMASN DİYE BAĞIMSZLK İYİDR DİYE
Ttugbablgn-77 Nilayy95 önerin için teşekkürler canım melis benim ilk ismim düşündüm ama olmaz dedim sonra illa Mete de demiyorum zaten bakalım başka önerilerin varsa açığım 🌸
Raziyee monica50 yiğit etrafımızda çok var olunca galiba hiç düşünmedik çünkü riskli gebelik olunca birde bundan önce düşüğüm oldu tek yumurta ikizlerinde isim koyup bag kuramadım birde ev taşıma eşya alma gibi karışık durumlarda yaşandı isimi oturup konuşamadık bile çocukların alptuğ göktuğ ismini ilk duyduğumuz için ben onu çok benimsemiştim hani bulamazsak onu koyarız güzel isimler demiştik abisi öyle deyince benim dil bağlandı zaten duygusalda olunca oglumuzu kırmadık o an
Raziyee Ttugbablgn-77 amin inşallah açıkçası biraz zor alıştım isimlere hastaneden çıktıktan sonra birde etraf o şekilde konuşunca konuşa haliyle kafaya takıyorum
Raziyee Ttugbablgn-77 ad bir çiçek derler aslında ikiz olup önceden bebeklerimi kaybedip bu bebeklerimi kucağıma alınca hastanede hiç ismi önensememiştim birde ikizlerden biri kuveze girmişti aklım tek ondaydı
Bnguuu_102 Asya asım Bala baha Hande halit Hilal halil Alya arda Zühra tuğra Çiğdem çınar Hanne hasan
SafaMerve Bnguuu_102 BENGİSU BEGÜM METEHAN HAKAN PELİN MEHMET TURAN AKİF ALİ ALİYAR ALTAY TUNA YEŞİM GÜNEŞ GÖKÇE GÖKÇEN AYBİKE CİHANGİR CİHAN AZİZ AZİM GBİ İSİMLER AKLMA GELEN
Birikii Ben uyum seviyorum ama isim olarak değil anlam olarak. Benimkiler toprak ve güneş erkek ikisi de ama güneş kıza da olur kız biri kız olsaydı kızada güneş koyardım
Ttugbablgn-77 Birikii güzelmiş isimleri benimde aklımdan geçmişti toprak ben yanına doğa düşünmüştüm eşim istemedi nedense onunda istediği beğendiği birşey olsun istiyorum ilk kızımda ben koydum ses etmedi yine ben seçicem isimleri ama oda beğensin istiyorum
Ttugbablgn-77 Raziyee geçmiş olsun canım Allah çocuklarına uzun ömürler versin ilk başta sağlık tabi sağlıklı olsunlar bende küveze girerlermi diye çekiniyorum bi genelde ikizlerde kilolarından dolayı giriyorlarmış hayırlısı diyorum artık şartlamıyorum kendimi iyi düşüneyim iyi olsun diyorum