Kızlar ben ilk hamileligim de pek fazla emziremedim hem sütüm 2 gün sonra geldi hemde öyle doyurucu olmadı gibi sanki yada ben çok emziremedim üstüne düşmedim zor geldi onuda bilmiyorum ama bu sefer gerçekten emzirmek istiyorum artık daha bilinçliyim . Benim gibi olup ikinci doğumunda sütü artan oldu mu ? Olduysa neler yaptı banada yardımcı olabilir mi 🙏